Jippiiiiii!

färgade håret igår, fiiiiiiint! tack linda,
du har sån fantasi och är oerhört gullig! =)
vi hade världens fix igår och fixa naglar,
färgade massa hår! käkade pizza och
skrattade mest hela tiden! - tack för en skön dag!

När jag vaknade idag var jag väldigt trött, men
det gick över när jag fick ett samtal om att jag fått lägenhet!
jag är helt lyrisk och överlycklig!
hoppade på svartnos som uttryckte ett stönande "Grattis"
nu sitter man i skolan och försöker få allt att gå ihop.
precis haft seminarie, att man faktiskt kan gå ut
och känna sig mer förvirrad än innan!?
mitt huvud strider mot mina hjärnceller och jag
börjar fundera på om jag verkligen är korkad??
nu ska jag bege mig till mamma, hämta en sak
sedan ska jag leka med svartnos<3

så mycket jag har att tänka på nu,
kan inte vara hälsosamt!!!


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis till lägenheten!!!

2009-09-22 @ 18:22:05
URL: http://tjolanta.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0