Nu så..


mitt liv är hektiskt, jag veeet!
jag hinner inte med er alla =(
det är tyvärr så, man får ha en lista
där man skriver prio 1,2,3 osv.
ledsen om vissa saker faktiskt hamnar
långt ner på listan, men vadfaan gör det?=P


Nu sitter jag i skolan, haft seminarium..
väntar på min paper-snubbe-vän =)
Pauline ska bli min vän =)
egentligen har jag massa att göra men
samtidigt verkligen ingenting!

i söndags var jag med Ida och Bea på bio,
kollade på "Prinsessa".. måste väl medge att
jag blev lite lyrisk när jag såg mig själv,
två gånger dessutom! tur var att det inte
var allt för många i biografen. Ida hade skämts =)
i veckan har även Henrik varit hos mig =)
vi har bland annat Bastat! bastun är
igång efter si sådär 6-7 år *hahaha*
vi fick dock plocka natursten som jag tyckte
var ganska pinsamt eftersom grannarna undrade
vad faan vi höll på med =/
sen så fick vi ju gå tre gånger fram och tillbaka
eftersom Henrik har ett sånt ögonmått!!
*det är som dom säger, saker ser större ut i grabbars perspektiv*
Hahaha, i det här fallet stämde det eftersom vi hämtade stenar
som var alldeles för stora..

nästa helg är planerad, då kommer jag till gummsan som
blir hela 20 år! saaaakna! <3

- Helgen är nog helt oplanerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0