April, april, din dumma sill...

...jag kan lura dig vart jag vill!

*jag är en mycket lättlurad person när det
kommer till det här "vardagliga lurandet"
Bäst jag stannar hemma och inte pratar
med någon idag? (nää det låter hemskt!)


igår var Iallafall syster, Emelie och Jennifer
här i stort sett hela dagen! Och lilla Thea var
ju här också! (emelies gulliga hund)...
var vaken väldigt länge inatt och sov länge idag.

idag ska jag försöka planera mina närmaste
dagar och helgen som kommer.. Trixas :D

försöka få i sig lite "frukost" nu då :P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha jag lyckades lura Kimmo i alla fall :D förresten hunden heter Thea :)

puss

2010-04-01 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0