hey Mr: flow

idag kunde allt rasera och gå åt helvette.
jag vaknade femton minuter innan tentan
skulle lämnas in! haha, kastade mig över
datorn och fick iväg den med ett mail:D

Sedan gick jag och la mig igen och sov av
mig den här tröttheten man får när man
ägnat ett par dagar åt pluggandet..

när jag vaknade kom min sötaste Emma hit
och drog med mig hem till Fia på en kaffe.

hemma igen och myser med mig själv,
skönt att slippa tentan.. fast jag har ju
3 kapitel som ligger och väntar på att
bli lästa.. så är det att plugga gott folk!

Du är sååå rolig, du tror att du vet något
fast i själva verket så är du helt ovetandes
om livet. Ibland så tycker jag faktiskt synd
om dig.. På riktigt! :( tösabeta...

Hey Mr: FLOW I can give you a show :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0