Nu kör vi min stil!

Yes, uppe tidigt för att gå till skolan.
läst på ganska bra men kände ändå
att jag inte kunde tillföra så mycket.
det kanske blir så när man känner att
man blir påhoppad så fort man säger
någonting??

Nu har vi inlett delkurs 4 trots att vi inte
avslutat delkurs 3 än.. tenta nästa vecka,
baaah hur ska detta gå?? Måste ha VG i
delkurs 1,3,4.. nu får man lägga manken
till, men de blir inga svårigheter i delkurs
4 då den är uppbyggd precis på det sättet
jag vill läsa för att det ska vara givande
och ge mig motivation! tyvärr så finns det
en mycket gräslig baksida; det måste
diskuteras i gruppen.. det är jag väl inte
så himla nöjd över.. men men. bit ihop..

Nu har jag kopierat papper som jag behöver
ha till framtida läsningar.. så var jag i
biblioteket och skulle häfta ihop en lunta med
papper och Herrejävlar säger jag bara!!!
den där häftmaskinen är ju totalt livsfarlig!
Jag hoppade högt och ryckte åt mig pappret
när den small (elektronisk häftapparat)

slöa lite vid datorn innan man beger sig
hemåt.. idag verkar det inte vara mycket
planer och jag njuter ordentligt av att jag
inte behöver bege mig till skolan igen förrän
den 27.e!! :D (förutom att lämna ett papper
nästa torsdag, men de kanske man kan göra
när man har vägarna förbi liksom, för jag är
klar med den uppgiften redan)

Långledighet Erica, njut och hitta på något!
Blev riktigt sugen på att grilla och ta sig en
och annan öl här i dagarna om de är fint
väder. (jag stal tanken av någon annan;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0