vilket tvättsystem!?

jaa, jag har ju bott här sedan december men
aldrig tvättat här. URK tänker ni men faktum
är att jag utnyttjat min mamma till detta :P
Man flyttade ju hemifrån 100%-igt när man
var sexton och fick växa upp aningen fort..
så nu när man har mamsen i närheten kan
man ju inte annat än att ta igen förlorad tid.

nu tänkte jag iaf att jag skulle ge mig på att
tvätta själv igen, hade fått en sån där tvätt-
dosa, eftersom systemet är elektroniskt, och
jag började redan med detta igår, men kunde
verkligen inte lista ut hur man gjorde!?(korkad?)
blev förbannad och lämnade tvättstugan då..

idag kände jag pressen att jag verkligen MÅSTE
tvätta.. begav mig til tvättstugan igen, och den
här gången gav jag mig faan på att jag skulle
förstå hur man gjorde! (de har inga anvisningar!?)
JAG LYCKADES IAF!:d
Tummen upp för mig

nu till det som är mindre kul; jag ska tvätta 01-04
så det blir en vaken natt för mig.. eftersom jag inte
orkar gå upp tidigt imorgon:$
 nu söker jag bara nattligt sällskap för att inte behöva
ha så farbaskelens tråkigt! (jag hittar på egna ord)
NÅGON!?

Kommentarer
Postat av: jeanette

Det va ju oxå en tid att tvätta på.... Kram <3

2010-04-15 @ 21:07:58
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Liv

Hehe. Du hade ju kunnat fråga någon som visste hur man gör ;)

2010-04-15 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0