mushrooms

Igår fick jag och min vän ett ryck, vi åkte
rätt ut i skogen och skulle plocka svamp!?
jag som är världens stadsråtta och som
knappt vill hoppa över ett dike för att det
är för nära skogen *haha*
vi åkte iaf ut till limberget utanför lannafors
och gick runt i skogen, och regnade gjorde
det också.. när vi sen gav upp och fortfarande
inte hittat en enda ätbar svampjävel plurrade
jag rätt ner i ett dike så jag blev dyngsur och sur´
då, helt plötsligt så hittade vi massa kantareller.
när vi plockat upp en massa svamp så åkte vi
hemåt via vintrosa och där fanns det en skylt,
en busskylt där det stod vänersborg på!? *haha


sen blev det kräftor, skogaholmslimpa med svamp och iste♥

*och förresten, vill du hitta nice grabbar i uniform; sök i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0