Christmas gifts and food

När alla hade samlat sig hemma hos mamsen
min, så var julstämningen helt igång och det
var mat för hela slanten! Varvade och byttes
av med att ha hand om älsklings systersonen,
då han blev lite rastlös och ville ha uppmärksamhet.
Maten var iaf underbar.

Efter maten röjts undan och alla satt sig ner i
soffan med fulla magar så dök självaste TOMTEN
upp i vårt hus. Skojade och stojade för fullt och
vi fick alla våra julklappar.. Jag slet upp paket
efter paket och synade mina gåvor.
Ett par sköna tofflor
Ett läckert duschdraperi
En ursöt godisskål
En underbar tavla
Ett hett överkast
2 charmerande sänglampor
En exotisk taklampa
En jättefin julduk

Jag har fixat allt i min lägenhet och nu är den så
brutalt exotiskt inredd så man nästan trillar bak-
länges! Maskinrummet har fått grym kraft nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0