Dancing queen

som de flesta av er redan vet så var jag i Motala
och dansade, drack öl och hade allmänt trevligt igår.
Jag och Pa gjorde ordning oss hemma hos mig och sen
kom mamma och hämtade oss, vi åkte till askersund och
mötte upp de andra som skulle med, käkade först och
mamma (den klanten) tappade bort biljetterna, som tur
var så hittade hon den igen, på parkeringen *pust*

när vi kom till motala så gick vi in och ställde oss direkt
i baren (klart man gör?).. då kom det en kille (creapy)
och högg Pauline direkt och ville dansa med henne, hon
avböjde trevligt.. sedan gick vi och satte oss vid ett bord,
kollade på alla som dansade och blev imponerade!

från ingenstans kom det tre karlar och bjöd upp mig, catta
och moster. klart man tog sig upp på dansgolvet och buggade ;)
Han jag dansade med var riktigt duktig och han drog också upp
Pauline till en bugg, trevligt! haha
Den där creapy-grabben gav sig inte och drog i Pau hela kvällen,
vi blev arga och sa ifrån, obehagligt var det!
sedan skakade vi ju ganska mycket rumpa nere på det andra dansgolvet,
tack för en underbart kul kväll!!* (dock så lyckades jag komma hem utan
cigaretter, min kusin lyckades få med dom hem, fortfarande inte rökt)

Henrik kom hit imorse när han slutade jobba, plaskade i min bäverdamm
men nu har han åkt till jobbet och jag är strandsatt här i lägenheten
eftersom jag inte har några vindrutetorkare på bilen och det kräksnöar =(

ta en promenad och skaffa sig cigaretter iaf kanske..
booooooring....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0