scared

nu är Pauline påväg hit, hade nästan somnat när jag
hörde hur det lät i dörren där nere, lät som om någon
kom upp hit.. när jag sneglade ut genom fönstret tyckte
jag att jag såg rök, antingen någon som rökte eller för
att det är kallt ute(?). trodde det var Pau som jävlades
tills jag greps av panik och smög upp. min ljuslykta
dinglade likt någon hade slagit till på den!!
nu vågar jag varken lägga mig, röka eller gå och
låsa den nedre dörren innan Pau kommer! =´(

är det jag som är paranoid??
eller..
tänk om det var någon här?

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe tackar. älskar att pyssla :D

2010-02-03 @ 08:27:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0