sömnlös natt

nu sitter man i skolan efter att ha tvingat sig
ur sängen hela 2 gånger redan... kunde
knappt sova inatt, bara vred och vände på mig
hela tiden! snoozade i över 45 minuter imorse
när jag skulle till skolan vid 8.. sedan slutade
jag halv tolv, åkte direkt hem och krachade..
somnade på en gång!! nu är jag tillbaka i
skolan igen, ska vara här till 4, sen ska man
hämta upp linda och åka hem.. sen är det match.

shit vilka tankar som rör sig i mitt huvud just nu,
det är knappt att jag kan göra något annat än att
bara tänka.. känner mig som en karl som inte kan
göra två saker samtidigt =/


veckan är späckad! fast utspridd... imorgon ska jag
till besiktningen med bilen, sen ska jag vara med jen.
hjälpa henne med lite grejer.. torsdagen ska jag vara
i skolan till 12, sen träna.. på fredag ska jag jobba till 14.10
sen efter det hoppas jag att jag ska få åka till Ludvika =)
tenta nästa vecka! -tisdag=salstenta + tisdag-torsdag=hemtenta!(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0