torsdagen

inget bloggande i torsdags.. p.g.a. tidsbrist!
var i skolan på förmiddagen och uträttade
sedan en hel del ärenden i stan och hos
mamma.. klippte mitt hår loite grann och
rakade bort "babyhåret" i nacken.. någonstans
under rakningen tappade mamma koncentrationen
och rakade för långt upp, en tofs lossnade och det
blev en hejdlös diskussion! (jag är rädd om mitt hår!)
det syntes inte och glad för det är jag =)

sedan var det träningsdags, efter träningen åkte
jag hem, duschade och gjorde iordning mig, sedan
begav jag mig (som den toktjej jag är!) till Ludvika.
mitt i natten begav jag mig av bara för att få lite
sällskap i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0