calm friday!

dagen har spenderats med den sista paniken
inför hemtentan, den är iallafall inlämnad nu=S
Linda och Pauline har varit här en sväng och
spelat plump, klart jag loosa som vanligt! =(

fredagen kommer vara lugn och jag kommer
att spendera den i min ensamhet här hemma..
det blir dator, tv och soffhäng hela kvällen
efter vad jag sett.. det finns ingenting som händer.
fick fribiljetter till morgonkvällen på Frimis av
en herre på Uni idag =)

lördagen kommer däremot bli hektisk..
mamma med familj kommer hit klockan 12
med tårta och presenter till mig! sedan ska
jag vara i kumla klockan 15 för att kolla på
innebandymatchen som är mellan VBG-KUMLA
alla mina små kycklingar kommer långvägar,
då måste man ju se till att få se & träffa dem! ♥
sedan har Beatrica bjudit med mig på bowling-
kväll med de sötaste i örebro län!
STRIKE klockan 19.oo-21.oo
Kick-off!
sedan är det utgång för damerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0