impulsivt & spontant

Jag ska berätta gårdagen - Historiken:
Jag åkte från dalarna på eftermiddagen.. jag satt där i bilen, huttrade eftersom det var ganska kallt, och lyssnade på ett riktigt trevligt radioprogram från dalarna.. någon slags önskemusik och en liten Oskar på 5(?)år ringde in och önskade den här låten:
den är braa som faan


När han önskat den och fått lyssna på den så skulle programledaren hälsa te den lilla pojken, och HÄR snackar vi felsägning!!! Han sa: -TASK OSKAR, och inte nog med att han sa fel, han släppte det inte och började kommentera att han sagt fel?? man kanske skulle ha låtit de flyta med resten av meningen och hoppas på att inte många hörde det? =)

väl framme i Linde träffade jag Jessika, vi åkte hem till henne, pratade lite skvaller och sedan bjöd Anna (hennes mamma) på varma mackor, MUMMA!
Eftersom det var så längesen jag spelade GuitarHero så bestämde vi oss för att göra det, men det blev ju knappast långvarigt!*Besviken!*
Jessika tjatade ett riktigt stort hål ihuvudet på mig att vi skulle åka till Avesta på vintercruisingen som var igår.. när hålet knappast kunde bli mycket större kunde jag inte annat än att ge med mig.. vi åkte dit...
svängen förbi Linde först där vi träffade tre torra möss som avrådde en från det ena och det tredje!! det var ganska kul faktiskt! Vi åkte iallafall till Avesta och där fanns, crazy people som sköt raketer från bilar, satt i skuffluckorna (i -30C!?) och dretfulla svin =)
Jessika skulle träffa någon i Avesta, det blev inte riktigt så, men vi roade oss jävligt bra ändå måste jag säga!*hah* Vi var ute på egna äventyr..

Till musiken rockade vi loss på vägen hem..(?) NEJ, vi åkte inte hem!! det var ju det som var grejen.. men IDAG ska jag åka hem (dessvärre) =(

I'm gonna miss you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0