Lördagen..

det blev ju som sagt ganska sent igår/imorse,
det resulterar ofta i en sen dag också, eller hur?
Idag vaknade vi ganska sent, gjorde god frukost
och tog det ganska lugnt.. Henrik bestämde sig sedan
för att duscha och göra översvämmning i badrummet =)
Han gjorde det för att skura golvet, ett mycket konstigt
sätt att städa på måste jag medge! haha

sedan åkte vi ut till Björsjö och Henrik fick pyssla & syssla
lite med bilen i garaget, jag var så snäll och höll honom
sällskap! sedan åkte vi hem igen, gjorde tacos, så nu har
jag, Henrik & Tony käkat tacos, gottigt!!
Nu blire något glas vin, en cider och en bra film ikväll =)

Resterna från tacosen blir nog en tacopaj imorgon..

Jag beger mig härifrån först på måndag, men H ska jobba
imorgon så jag blir ensam här.. eller ja, lite sällskap får man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0