segisdag...

än sålänge har den här dagen varit grymt seg!
dock är det ju bara första dagen i skolan, men
vi ligger på så grymt olika nivåer i språket...
detta kan bli grymt intressant måste jag säga!

sitter som sagt i datasalen nu, ska surfa runt
på nätet och "lära känna" de sidor vi ska använda
oss utav på webben.. i 2,5 timma ska jag sitta här
och inte lära mig ett skit.. känns sisådär faktiskt=/

Nu har man bokat in sig på ett TC+core pass
så ikväll blir det att träna av!

imorgon blir det en ganska kort och lugn dag,
sen ska man ta sig i kragen och åka långvägar
ända till Ludvika. (får inte glömma rakapparaten!)

Jahaja, då var det 15 minuter kvar till lektionen börjar =/

kyssar

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår



mår du bra idag?



smyckes tävlingar på min blogg : http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-blavinge.html



<3

2010-01-21 @ 16:10:36
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0