skrattar högt!

sitter här ensam och skrattar otroligt högt
åt den här sidan! felskickade sms som folk
berättar om! *kan inte sluta le!!*
www.felsms.com

Jag lovar att du kommer få en bra kväll
med den här sidan!! =)

URKLIPP:
Till: Mitt ragg
Sms: Jamen, jag måste alltid vara runt honom, så jag förföljer honom när jag vet att han är ute. Annars brukar jag fråga hans kompisar vart han är, och sedan åker jag dit. Liksom... Igår såg jag honom med en tjej, och nu känner jag bara att jag måste få henne ur vägen, om du förstår vad jag menar?
Svar: Den där "tjejen" var min syrra, ditt stalkande jävla psyko... Hör aldrig av dig igen
*Rackarns!!

Till: Ny tjej
Sms: Jävla CP brud. Hon smsar ihjäl mig. Måste bli hur dyrt som helst. Tror inte hon vågar prata i telefonen.
Svar: Öööhh Okej.. Jo jag vågar prata med dig. Men nu vill jag inte det....
*Bortgjord grabb

Till: Jätte gammalt ex
Sms: Kan inte sluta tänka på dig, jag vill inte vi ska vara slut. Jag älskar dig. Snälla ta mig mig tillbaka.
Svar: Är du säker? Jag älskar dig också. Ska jag komma bort?
*hur tar man sig ur den situationen?

Till: Pappa
Sms: Tjenna snygging! Jag tänkte höra om du skulle komma på en nattmacka i min säng och mellan mina ben! ;) Och göra de du är super på? ;) Puss!
Svar: Johanna, vad fan säger du!? och vem skriver du sånt till egentligen!? Herregud! Om du ska skicka sådana sms får du skicka rätt. Det där var inte roligt att läsa. Sovgott!!!!
*OJSAN!!

Till: Ronja
Sms: Ronja är på smällen IGEN! Helt ärligt när ska slampan lära sig använda kondom
Svar: Tack för stödet......
*dissad av vännerna

Till: Killen jag dejtade
Sms: Jag gillar verkligen honom, men jag känner mig så feg för att säga det, blir tokig på mig själv.
Svar: Eh va det där om mig? Förresten så vill jag bara att du ska veta att jag gillar dig jätte mycket ;)
*det kan bli rätt ändå

Till: Lillebror
Sms: Ligger och smeker mig medans jag tänker på dig. Pusssss
Svar: Varför?
*stackars bror!

Till:
Flickvännen
Sms: Vad hette den där tjejen jag höll på med igår?
Svar: Du kommer hem NU. Tror de finns en hel del att prata om!!
*aj, aj, AJ!

Till: Pappa
Sms: Hej Petter! tack för en ljuvligt natt, jag saknar dig och din baby lena lem redan kram Olle
Svar: Jag ska ha en riktigt jävla bra förklaring till det här! Om du är gay har jag ingen son längre!
*OOOPS

Till: Pojkvännen
Sms: Hej! Lovade att berätta för dig först... är tillsammans med honom nu. Får dock se hur länge det håller ;) haha
Svar: Du skickade nog fel där. Hälsa att det kommer hålla länge !
*GULLIGT!

Till: Mamma
Sms: Hej! Tycker det kändes helt ok med dig , även att du också är kille, Viste ju inte om jag va bi elr inte, tror jag är det, bara inte min Flickvän får reda på detta, hon kommer aldrig mer prata med mig då
Svar: Men robin, vi har inte uppfostrat dig till en sån här kille, Tycker du får ta å Skärpa till dig lite, Kommer du hemdragandes med en pojkvän är du inte välkommen i mitt liv
*Problem med homosexuella?

Till: Pappa
Sms: Fy fan.. slickade henne hela jävla natten kändes det som! hela tungan och käken är bortdomnad haha
Svar: Bra jobbat min son men antar att smset var till någon annan. När kommer du hem?
*skön farsa!

Till:
Mitt ex
Sms: Jag vill bara ha dig här och nu, kom och ta mig med storm, knulla mig hårdare än aldrig förr!
Svar: Jaha så nu duger man?
*jaa vad säger man?
-man vet ju vad man får;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, så jädra klockrent!

2010-01-03 @ 01:02:35
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

A S G !!!! XD ont i magen

2010-01-03 @ 01:34:06
Postat av: Mammi

Jag fick faktiskt ett felsms på julafton...det stod...God jul, underbara Christine....Jag skrev tillbaka att det hade hammnat fel och önskade God Jul, så hoppas att han skickade ett nytt som hamnade rätt.

2010-01-03 @ 13:28:37
Postat av: Neha

Tur att jag aldrig skickat så fel

2010-01-03 @ 20:15:28
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0