tränat, igen..

jahaja, nu är man hemkommen från ytterligare
en träning.. det gick faktiskt ganska bra... är lite
nervös inför en sak bara.. =/
nu ska jag snart ta och lägga mig i ett avslappnande,
varmt och skönt bad, lyssna på lite "badmusik" och
kanske få ur en del ur skallen.
sen ska man väl ta och lägga sig så man orkar jobba
mellan 8 och 15 imorgon, men inte ska väl de vara
några problem? om inte ungdomarna vill göra livet
surt för mig.. =/

det känns verkligen som om sommaren är påväg!
snart kanske mina sjukt, kriminellt snygga boots
kommer hem till mig!
-tänk att få glida runt i de skorna med kromad klack
till sommaren! det är kärlek de♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0