tränat..

gjort något nyttigt idag för en gångs skull! tränat "halvhårt" dock.. i 1,5 timma.. MEN som alltid annars hade jag ju en hel del otur:
Skon gick sönder, så jag fick träna en stund UTAN sko!?
fingret gick sönder, halva nageln fläktes bort och jag blödde =(
men jag borde väl vant mig vid otur nu? *ironiskt skratt*
Inga cigaretter har jag; så nu kanske man antingen blir nicotinfri
eller så klöser jag sönder väggarna av abstinens och tristess =/

Nu ska jag ta mig in i duschen; om jag inte bloggat imorgon
kanske jag halkat i duschen och dött, eller kanske drunknat i badet?
- okej, har ingen hört av mig senast måndag kan väl någon komma hit? ;)

Pessimisten inom mig har vaknat!

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag håller tummarna att det går bra!! ;)

2010-01-08 @ 20:46:05
URL: http://jagochsexualitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0