trött på rubriker?? -Jag också!!!

idag vaknade jag av ett finger i örat, jaa, och som ni antagligen förstår var det inte MITT finger utan Henriks finger.. jag vet inte vad det är men han verkar gilla att väcka mig på lite "konstiga" sätt?? =S vi har iallafall varit på systemet eftersom det är den omtalade vintercrusingen i Avesta imorgon, då blire äventyr för herrn (älgöl står på menyn!) sedan har vi varit ute och upptäckt skogen..
-tänk så underbart fint det är när snön ligger på träden och för att inte tala om den underbara solen, som dessutom bländade mig imorse, skiner på snön så det riktigt glittrar.. jag kan faktiskt förstå naturens skönhet trots att jag är något som Henrik så gärna kallar för "stadsråtta"!
*snö ser inte kallt ut, det ser ut som ljummen bomull=)

jag försöker ständigt hänga med på Dalarnas (?) förkorningar och slang, nu ska jag äta något som kallas för "kåtkulor"!(?) ALLTSÅ ägg... Henrik fick en äggkokare i julklapp som han är svårt nöjd över, gottigt ska de bli!

Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, Var bästa stället ju typ.

Men som tur så har vi ju defenitivt inte lika tatueringar.

2010-01-04 @ 21:19:13
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja enligt han som gjordet med, men man kan ju inte unika sig med vart man ska placera dem. Tog det som jag har tänkt lääänge på.

2010-01-05 @ 20:35:19
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0