trött som sjutton!

Idag har man fått massa gjort, jobbade mellan 8-11 imorse,
sedan åkte jag till mamsen oh hämtade lite grejer..
sedan kom Pau in till stan och vi drog iväg och simmade,
vi simmade hela 2km! Jag är stolt..*
det var skönt som sjutton och trött blev jag :P
sedan åkte vi till sköllersta och skottade nästan hela garage-
uppfarten, det var jobbigt måste jag säga!! men träningen
fortsatte ju en stund till.. vi begav oss sedan till willys i stan,
köpte sallad, gurka, tomat, paprika, avokado, ägg, kyckling,
juice med tillehör. NYTTIGT TJEJOR!!!
efter maten så blev man helt slut i kroppen, det blir nog en
väldigt tidig kväll idag.. orkar ingenting.. sova länge imorgon
sedan ska jag träffa bästaste Emma ♥

Pussis

♣you don't have to say that to me any more!!!!!
   - mind your own business..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0