little on ice...

bloggen ligger lite halvt på is (ofrivilligt!)
jag jobbar på nätterna och dagarna, sedan
sover man ju och försöker fungera i det
sociala livet, ska man då ha tid att jaga
efter datorer? -nej det gör man helt enkelt inte.

och nu är det ju verkligen fullt upp med semester
planeringen så jag knappt hinner med själv
(trots att det är jag som håller i trådarna)


Frågan är; WHERE ARE WE GOING?


Just nu har jag tagit mig en paus i planeringen och
fixar lite på internet istället.. väntar bara på ett svar
så jag vet hur jag ska göra med resterande kväll:)

Kommentarer
Postat av: Jess<3

LÄCKERT!!! ;D kommer bli så satans jävla kul!!! <3

2010-07-22 @ 02:27:52
URL: http://twistad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0