inte alls bra.

bloggade ingenting igår, visste inte riktigt vad
jag skulle skriva.. jag gjorde ju mest ingenting,
hade lite besök till eftermiddagen som vanligt.
sedan satt jag bara hemma, framför datorn faktiskt,
städade lite men hade ingen lust att logga in på blogg.

Idag har jag fått lite hjälp att handla av Christian.
haft en tryckande stress i kroppen som känns
mycket värre än vanligt! Varit hemma hos mamma
en stund och fixat. är nu hemma, har satt ut alla
doftljusen och tänt dessa, plockat upp matvaror,
hängt tvätt och pysslat lite.

jag har en del jag behöver göra men har liksom
inte någon ro i kroppen för att göra detta..
vet inte riktigt vad det är med mig!?
känner mig inte alls bra...

skola imorgon, känns sisådär, inte direkt sugen på't.

Måste äta någonting!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte som du mår riktigt bra, men vad det än är som tynger dig hoppas jag det ordnar sig...kram

2010-03-29 @ 20:11:19
URL: http://mammi86.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0