smickrande kommentar

Jag fick häromdagen en smickrande kommentar,
med en väldigt privat fråga.. Frågan redigeras av
mig och den lyder då såhär:

Du nämner aldrig din far i bloggen, var är han?
(anonym)

mitt svar till dig blir:
detta är en väldigt privat fråga enligt mig, hade du velat
ha ett svar hade du väl åtminstone kunnat lämna
din mailadress eller bloggadress? så jag kunde besvara
din fråga ordentligt utan att behöva öppna hela mitt liv i ett inlägg?

__________________________________________________
utan att dra en snyfthistoria här i ett inlägg kan jag kort
berätta var min far håller hus:
Min fader är i himlen, där han ständigt vakar över mig♥
Ge en gåva så färre barn råkar ut för detta

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu har jag två nystartade tävlingar i min blogg, om du är intresserad :D

2010-03-03 @ 20:00:40
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0