The casual ones

Jag har fått mig hem ett par vanliga platta
skor nu som man kan använda i sommar.
min "skogarderob" består nästan av endast
high heels, så jag behövde ett par låga
förutom gympadojjerna jag har!
(men dem går man ju inte gärna ut med)

dom här pryder min ovanligt fula skohylla nu:
(man kanske skulle hitta på nåt kreativt?)
edit---- i min hast la jag upp fel sko här:P
nu är det åtgärdat och det är dessa jag köpt

En glass och en kopp kaffe i regnet(?) tillsammans med mamma och
hennes sambo i Wadköping (Örebro's gamla stadsdel)
Trevligt men nu känner jag att det regniga vädret gör
mig alldeles seg så jag tillbringar den fortsatta dagen
framför tv.n och kollar på massa, massa film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0