Football all night...

Inatt var det nattcup i fotboll och där var det
massor med folk! vissa man inte sett på år,
det var fullkomligt underbart att få träffa alla.

cupen höll ju på hela natten så jag var inte
hemma förrän halv åtta imorse, detta med-
förde ju självklart att man sov hela dagen..

Jag ska berätta en rolig sak för er; jag lyssnar
(och läser) egoinas radio och älskar allt hon
tar upp i sina program! I avsnitt nio fick hon
en fråga av en läsare som handlade om döva.
eftersom jag ser mig själv som ganska kunnig
inom området så meljade jag henne lite info
som handlade om just detta.. får se om det
underlättar hennes "forskning" i svar på frågan :D

nu blir det en rök, tal i telefon och sen film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0