I don't like it much..

Sitter här hemma och har deppat en stund
över snön där ute som gör allt så mycket
mer tidskrävande och komplicerat... Har
tagit mig tid att skotta mig ut ur lägenheten
och även utfört en god gärning; har skottat
åt grannen (en gammal dam som bor under)
Alla önskar att de hade en granne som mig!

sen har jag dragit in sladden på min belysning
som faktiskt har suttit kvar på min balkong
sen i december förra året (pinsamt!). Nu känns
det lite bättre när den lyser där ute och gör en
bra stämning på min balkong..
nu väntar jag på en delivery på milkshake, haha!
klockan är ju "bara" två...
blev grymt sugen på det:P
såhär är utsikten från min balkong en vinternatt
i November..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0