I went outside the whole day..

Hej vänner, och icke vänner...
Jag har kommit hem nu..
flera av er undrar var jag har varit och
vad jag har gjort, men jag tänker inte
säga mer än att jag besökt två helt nya
länder för mig! Jag har ju bara varit
utomlands två gånger tidigare i mitt liv,
så när chansen kom så tog jag den! och
det var mycket trevligt att få se något
annat än stan och våran tråkiga landsbyggd.

idag har jag varit aktiv hela dagen!
det var ganska längesedan jag var uppe
och gjorde något under dagen hehe. jag
såg på två innebandymatcher med Linda
och Ida, sedan umgicks jag med Emma..

Jag vill bara tillägga hur TRÖTT jag är på
alla människor, på världen i övrigt.. att
man nästan har försvunnit för vissa och
för andra verkar det som om man aldrig
existerat.. trött på att alltid lägga ner så
mycket energi på sånt som inte ger tillbaka.
jag försöker och försöker..
är det höst nu?
------------------------------------------------

Take a little bit of my heart now baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0