some movie and some laugh

Jag drog iväg och storhandlade idag, tvingade
med mig lite sällskap från Isabelle och sen
träffade jag Mathilda, som jag inte sett på
4,5 år! hann inte snacka så mycket men ack
vi hann skratta iallafall.. så nu är mitt vinterförråd
utfyllt, ser inte längre ut som en "ungkarlslya".

*visste ni att... bävrar gnager trädet i portionsbitar
  under hösten för att lagras i undervattensförråd då
  bävrar mestadels håller sig i sin "lya" under vintern?


efter handlingen drog iallafall jag och Isabelle hem till mig
och såg på lite film, gräten skvätt, skrattade
och var allmänt konstiga.


nu tänkte jag sätta på en film till innan jag släcker
ner för att möta min käraste i drömmarnas land.

har förresten lyckats få tag i mitt pass, så nu
kan jag åka utomlands helt lagligt *haha
på fredag bär det av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0