Freakshow

Vilken röra!
nu har skolan satt igång igen.. fast jag missade
ju två lektioner förra veckan, och det får jag
sota för rejält vill jag meddela! 12 texter + 2 uppgifter
till på torsdag!(?) och sen undrar folk varför man
känner sig utbränd av att gå i skolan?:P
Men just nu känner jag mig lite lättad;

(sämsta kvalitet på kameran i skolan men
ni ser vilken lustig läxa jag fått?
Läsa tom&jerry serietidning:P)


Min pärla ska få sig en koll imorgon, bara trixa
lite smått innan så allt blir frid och fröjd!

Det här är en jävla freakshow, lögner och snack
står mig högt upp i halsen så jag spyr på alltihop
det känns bara så orättvist att man får skulden
för att ärligheten inte tränger igenom hos andra..
Men ni får ha er freakshow, jag har min egen show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0