high snoring

Igår var det enbart en massa mys och väldigt
segt.. man måste ta det lugnt ibland, och låta
både kropp och själ slappna av!
inatt har ja dock inte sovit allt för mycket, för
det första hade jag en lång konversation och
sedan låg någon bredvid och snarkade riktigt
högt och irriterande halva natta' så man inte
kunde sova.. ingenting hjälpte ta mig fan!

skola idag, haft en lektion och det kändes
riktigt bra när man hörde hur poletten trillade
ner, det dinglade till i huvudet ordentligt och
genast kändes allt mycket enklare och mindre
smärtsamt. nu ska jag dock ha ett flertal
redovisningar som jag inte ser fram emot alls.

efter skolan skall jag ragga sällskap och sen
kanske handla lite smått och gott. såhär dagarna
innan pengarna rullar in på kontot igen "det går bra nu".

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi :)

2010-09-21 @ 13:05:08
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0