I made it

Hello! de flest har undrat var sjutton jag
har varit. jo det ska jag förklara för er;
jag har legat dödssjuk sedan i måndags
morse (då jag fick gå hem från jobbet för
jag jag näst intill började hallucinera)
sen dess har jag varit sjuk (och är lite fortf.)

Har en vän som verkligen inte gick med på
att jag skulle vara sjuk så hon kom och
kurerade mig stenhårt med pamol, grönt te,
C-vitamin, Esperitox, halstabletter och sällskap.
detta måste jag tacka för!

jag har också hunnit färga mitt hår och varit
ute och bränt massor med pengar när jag
varit sjuk.. (en liten tröst liksom)
mitt hår, som jag ville skulle bli förändrat
och ännu snyggare än vanligt (eftersom jag
haft svart hår i över 2 år nu.) det blev ingen
förändring, färgen tog knappt på håret..
så, jag ser ut som vanligt typ *haha*

jag har säkert mer att berätta men inget jag
kan komma på såhär.

- you really made me cry this morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0