movie and old soda

I lördags drog jag ut tillsammans med mina
sjuklingar till hjärtan, hyrde film och satte
oss och bara mös en massa hela kvällen!
det enda jag har att berätta om den kvällen
var att jag köpte en dricka (fanta) på hemmakväll
och korkade givetvis upp den till filmen. Jag
tyckte att den smakade konstigt men trodde
att det berodde på att jag just ätit en jättesur godis.
tog en chokladbit för att se om den fortfarande
smakade illa, just precis, den smakade skit!

då började jag skruva på flaskan och såg bäst
före datumet, som på drickor håller i flera år,
den hade gått ut och var gammal!! hjärtat mitt
hade köpt en cola, och den var lika gammal!
riktigt äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0