Take it easy!

Det är det SVENSKA folket som gett sverigedemokraterna
utrymme i riksdan, tycka vad man vill om det men sverige
vilar på demokrati. man kan tycka vad man vill om deras
politik men inte kränka deras rätt i riksdan. uppenbarligen
har de en hållbar politik,
>enligt svenska folket som röstat fram dem<
Något att tänka på?


Detta riktar jag till er som strikt
kastar paj på sverigedemokraterna.
jag anser att man kunde gjort mer,
som motståndare kunde man spridit
kunskap till sina medmänniskor om
politik, då jag grundar detta på att jag
tror valreslutatet beror på okunskap om
politiken och utan att peka ut någon
särskild grupp; tror jag ändå att det
är den så kallade "babyboom'en" 89,90,91
förstagångsväljarna, som röstat fram SD.

Jag baserar INGENTING på personliga åsikter,
bara spånar kring olika perspektiv!
däribland fakta blandat med logik och hypoteser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0