Burlesque

Såg filmen sent i tisdags kväll.
måste säga att den är helt underbar,
du/ni måste bara se den.. Man mumsar
bra musik, grymma skådespelare, snygga
karlar och vackra kvinnor i två hela timmar!

nog sagt om filmen, igår fick jag mig iväg till
gymmet här.. träning varje dag framöver.
kanske ska man fixa sig en träningsblogg?
men den blir nog hemlig isf :P

afrodans och crosstrainer idag & gym imorgon.

Fick mig en skopa i skolan idag. jag kanske är.
ja. helt körd! min utbildning kanske är bortkastad.
men det tåls att tänka på när man får ett och
annat besked om framtiden.. Jag menar; jag är
ju inte direkt ett värdelöst fall, mina "problem"
är egentligen inget annat än möjligheter, egentligen.

duktig som få och har äntligen tagit tummer ur *
och fixat med bilen idag också, haha!

1 hour to workout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0