He hanged in my hair

Shit vilken utgång det var igår..
kort sagt så blev jag alldeles för full,
minns för lite av kvällen, söp bort min
mobil på krogen och ringde febrilt fel
till en stackare som nog låg och sov kl:
4 på morgonen..
Att bli av med sin mobil är nog bland det
värsta som kan hända. så mycket finns
ju i den! Bilder, filmer, nummer, datum,
anteckningar, sms, telefonlistor ja alltså
jag skulle kunna göra listan hur lång som
helst känner jag.. massa bevismaterial..
Fick ringa och beställa ett nytt abonnemangs-
kort från tele2 iaf. så mitt nummer kommer
iaf komma tillbaka. Fick låna ett nummer
och telefon av kära Jenny så jag inte är helt
naken.. och numret hittas på Facebook för
er som är vän med mig..

Haft ågren hängandes i håret hela dagen..

trots missödet har jag haft en underbar dag
med nära och kära på min farmors 80årsdag♥

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja riktigt tråkigt att tappa bort mobilen, då det ställer till en massa som man annars inte tänker på

2011-02-21 @ 11:53:43
URL: http://www.sexiga-klader.se
Postat av: Tele2

Hej Eeckis,



Du kan även spärra din mobiltelefon genom oss på Tele2 om du kontaktar oss med imei numret på mobilen samt polisanmälningsnumret. På så vis kan ingen komma in på din mobiltelefon heller.



Vi vill även passa på att tipsa dig om vår Back up tjänst som du kan läsa om på http://www.tele2.se/mobilabonnemang/tillaggstjanster.html. Med Backup sparas alla dina kontakter och även din kalender på internet.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-22 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0