All in life is a game.

Livet består av så sjukt många spel. man kan spela sjysst eller fult. ibland både och, fult för sin egen vinning men sjysst att låta den som blir utspelad tro att hon/han vunnit. i själva verket har du vunnit eftersom du styrt spelet dit du ville hela tiden.

Jag har under en tid trott att jag förlorat spelet. och det sög. men för varje dag som går inser jag att det faktiskt var jag som vann från början. jag känner mig som en given segrare nu och kan också se min tidigare vinst. detta ger mig makt och stolthet. i mina spel ser jag alltid till att det finns fler än en förlorare och även i detta lyckades jag spela ut fler än bara en person, fastän den största förlusten hamnade hos en person. tyvärr vet denne inte om attspelet är slut, men eftersom jag vet att jag skulle vinna igen, för tredje gången, har jag inga problem med att se spelet återupptas. jag är en given segrare och jag har lyckats se det själv, vilken framgång!


...given tidpunkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0