cars and mates.

Igår när jag sovit färdigt efter jobbet
fick jag riktigt fullt upp! en telefonkonversation
och 6 sms-konversationer samtidigt, jag är
kvinna, det är en sak som är säkert!
sen begav jag mig till upphämtningen då jag
tillbringade förkvällen i en bil, med skämtande
människor och lite alkohol. Minnescrusing i
örebro, som inte blev så mycket med, men fy
fan vad trevligt det var! inte sett vissa på länge!

avdroppad på krogen, redo för dans och musik.
flockande människor, knuffar, rivmaraton och
efterhängsna grabbar senare, gick jag snöstormen
fram, lyckades komma hem och spenderade 1,5
timma i telefonen.. dumt av mig?

Vaknade alldeles för sent idag, av smsbombning
om gårdagen och diverse. Åkte till mamsen min,
fick fotmassage då gårdagens klackar var rena
döden (mellanhöga funkar inte, högt eller inget alls)

sett en match med linn och sedan legat i mamsens
soffa, med 3D glajjerna på och kollat på TV.
Jag vill också ha en 3D TV där alla program är i 3D!

lyckats krångla ihop fotoramarna jag och Issa var
och handlade häromdagen. Nöjd och egoistisk!

så trots bakisdag så har mycket gjorts...

Längtar fruktansvärt till fredag♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hade skitkul med dig :) like the old days :)

2011-01-17 @ 06:43:56
URL: http://pauiva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du singel? =)

2011-01-17 @ 10:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0