Commersial

Jag ska dela med mig lite av mina sportsliga erfarenheter.
egentligen har jag inte hunnir sporta så mycket eftersom
jag väldigt snabbt hittade vad jag ville göra!
När jag var runt 4 år, jobbade min mamma extra som
hästskötare i ett stall, inte alls för långt hemifrån..
Då jag inte gick på dagis, fick jag ofta följa med dit och
snabbt växte mitt intresse för hästar! Var aktiv inom rid-
sporten t.o.m. 2006 då gymnasiet styrde livet.


Men 2002 hittade jag en annan sport som gjorde mig
frälst, Innebandyn! Jag började "lattja" med tjejkompisarna
som sedan lyckades starta igång en innebandyklubb som
kallades för Sköllersta IF. Många år och fler och fler nyför-
värv senare, klarade sig inte laget kvar utan fick slås ihop
med Kumla IBK. Vad alla tyckte om det skall jag låta vara
osagt. Det enda jag vet är att jag placerade utrustningen
på hyllan (detta visserligen i samband med gymnasiet)


2007 fick jag erbjudande från Vänersborgs IF DIV 1 att
komma med och spela med dem. En och en halv säsong
senare lade jag dock grejerna på hyllan igen. denna gång
p.g.a. bristande engagemang för den tidskrävande sporten.
(ett kort upptagande av innebandyn gjorde jag 09/10 med
klubben ÖDIBF i Örebro, detta varade idock nte länge)


Men en sak kan jag säga er; Jag älskar de båda sporterna!
sport kan få vilken människa som helst att må bättre, i alla tider.


Kommentarer
Postat av: JNY ©

jaha var det :D hahaha, trodde de va susanna :P

tack, ha en bra dag du också :)

2011-01-04 @ 15:29:48
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0