Free falling

Ojsan, så trött att kroppen snart ger vika.
Uppe tidigt imorse eftersom jag följde med
syster mi till frissan (självklart min frisör)
och körde hennes sambo till tandläkaren.
well well, hennes hår blev Underbart med
mycket stort U! och när vi ändå snackar
hår kan jag ju nämna att min förlängning
kom idag, så happy, fastän planerna för
morgondagen ställdes in av någon.. märklig(?)
anledning(?). äsch då..

Lunchade med systrami efter besöket och
körde henne sedan till skolan. Passade på
att träffa C när jag ändå var i krokarna..
diskuterade vissa märkliga saker, som jag
nog nämner mer imorgon.
sedan hem till Thilda som inte var sen med
att ha tonvis med skvaller och annat att
lätta från hjärtat sitt. vi är nog... för lika..

Nä äst jag sover, för den här helgen kommer
kräva mycket av mig känner jag. Imorgon
kommer älskade hit och myser, sedan ska
jag nog bestämma mig om jag ska åka till
Mariestad eller om jag sover hemma en natt
till innan jag sticker.. lite, ehm, svårt.. att
sova borta alltså..
som sagt så skall helgen spenderas i Mariestad
vilket som. Watch out, för här kommer jag :)

notis: Jag kör på gamla bilder ibland,
för att inte alltid ha samma pose och samma smutsiga stil.
Vill inte ha något speciellt sagt med det,
men ville påpeka det ändå *tihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0