I didn't notice

Idag tog jag mig ur vagnen, drog
och la mig i skinngrillen.. såå skönt!
sedan blev det lite tjejsnack hos Pia..
Tills jobbet ringde och behövde ha
mig inatt, så det blir att jobba trots
att jag är trött som ett as..

när jag bläddrade igenom min kalender
upptäckte jag att det är den 4.e imorgon,
paniken spred sig i hela kroppen eftersom
jag ska skicka ett utkast av min uppsats
imorgon.. men när jag satte mig en stund
och pluggade, så kände jag att jag nog
har gjort ganska mycket.. har ju trots allt
13 sidor att skicka.. så blir det fullplugg
till den stora dagen på måndag då det ska
skickas in, PÅ MIN FÖDELSEDAG!

Jag blir ju ett år äldre, lite mer vis, är ju
faktiskt lite bättre än dig :P

Kommentarer
Postat av: JNY ©

tjenare bruden ;D allt bra med dig?

2011-01-03 @ 22:59:28
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0