I met him, and you figured it out?


Haha, vad är det här för rolig kommentar?
ska jag bli rädd och kasta mig bakåt för att
någon vet vem jag träffar, eller möjligtvis
ligger med? Sorgligt att jag inte vet(???) vad?
Att få såna här osammanhängade kommentarer
förvirrar ju allt.. Men jag kan klargöra att jag
träffar någon, vilket är lite av en hemlis eftersom
det kan skapa flertalet problem för alla er inblandade:P
PROVOKATIVT NOG FÖR ER?

*och jag skrev väl inte ens något sånt i det inlägget?*

Glömmer det där nu och återgår till det jag
faktiskt loggade in här för.. MIG! haha

Jaa, dagarna flyr fortare än en jagad vind på Hawaii.
Jag har bara lite kvar på den uppsats som har fått
ta alldeles för mycket tid av mitt liv det senaste.

Snart är det nya tider, nya blad som ska skrivas
i min egna lilla historia och nya möjligheter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0