Training

Jag är stolt över lill-tjejen!

hon kan massa cirkuskonster nu!
vi tränar massor!
detta kan hon:
hopp (agility HINDER)
igenom (agility hinder)
tunnel (agility)
sitt
ligg
stanna
vara still (godis på nosen)
hit
sitta fint (tassarna upp)
skall
stå/dansa
high five
give me ten
tass
puss
morra
sjunga (när hon vill iaf)
slalom + slalom mellan benen när man går
sitta mellan mina ben
gå mellan mina ben samtidigt som jag går
spela död (när man "skjuter" henne och säger pang)
rulla runt

Att träna på:
skäms
morra/vara farlig (behövs mer träning)
fånga godisen från nosen

undra om jag fick med allt?:P

TIPSA OM FLER SAKER VI KAN TRÄNA PÅ!?


Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Lär hunden "Hämta kaffe!" eller "Baka en kaka!". Det kan komma väl till pass ibland när man är trött. :)

Kram på dig!

2012-04-14 @ 20:10:05
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0