sovmorgon, jo visst.

Igår var jag vaken alldeles för sent.. Sara färgade mitt hår
och med det sagt så kan jag berätta att sanningen var att
hon plågade mitt stackars huvud ganska rejält!
 
sen spelade vi lite guitar hero (så klockan blev alldeles för mycket)
 
tänkte tyst för mig själv:
-"börjar inte förrän 15.00 imorgon, kan sova hur länge jag vill!"
 
gick och la mig, sov som en gud!
vaknar av att det KNACKAR på övre dörren,
(skall tilläggas att jag har dubbla dörrar nere och uppe)
Iklädd.. ja, vi kan låtsas att jag hade något på mig iaf..
virar jag täcket runt kroppen och med hårda hjärtslag går
jag och öppnar. DÄR STÅR sotaren(-na)...
2 unga killar förklarar att det var IDAG de skulle komma
och fixa ventilerna i lägenheten..
ehm, pionröd i ansiktet snubblar jag tillbaka till sovrummet
och lyckas krångla på mig kläder..
DET var min sovmorgon det...
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha jag kunde se detta framför mig! hahahhaa.. :P

2012-12-06 @ 22:59:56
URL: http://angeliicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0