Helgens bravader

Jag känner egentligen inte för att berätta något om helgen som var. Jag åkte till Småland och hälsade på min syster, grattade till körkortet, firade storasyster som fyllt 30. Hade med mig fröken Dida som var sönderstressad och irriterad på de andra hundarna.. Vi sov underbart när vi kom hem söndag!
 
Dida efter 3 timmar i bilen:
Sen fick damen vaccinationsspruta igår, så duktig och säger inte ett ljud! sen blev det fika med Bea och sen bus med Angelica och Simba i hundgården..
Sen upptäckte jag att jag tappat mitt körkort, så jag är lagom glad nu.. Sitter och ringer runt till tänkbara affärer som kan få in det.. Ska väl polisanmäla det också.. men det är ju så omständigt..
 
Inte överdrivet positiv idag så detta får bli det enda inlägget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0