När du funnit din bästa vän

Min arbetskamrat sa till mig att hon fått höra ett råd:
När du hittat din bästa vän, det är den du ska gifta dig med"
Jag kan verkligen inte slå den meningen ur huvudet! För hon har verkligen funnit sin bästa vän och hon är så lycklig över det. Jag kan nog med säkerhet säga att hon inte skulle byta bort honom för något i världen! De gör allt tillsammans och de har samma intressen, visioner, drömmar och planer. De har varit tillsammans i många år och de är fortfarande sådär underbart lyckliga och kära.  
 
Jag har förstått hur viktigt det är med att man har samma drömmar och samma planer för livet. Men vad gör man då om man inte vet vad man vill med sitt liv? Då gör man som jag och tänker, funderar, tänker och funderar...
Vad vill jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0