pinsamt

Det är pinsamt vad jag är dålig på detta...
 
MEN jag har många anledningar till varför jag ej bloggat!
en av dem är att min blogg.se APP på mobilen krånglar,
det har liksom fastnat ett inlägg i appen så jag kan inte
mobilblogga :O
 
men ska försöka mig på en ominstallation av appen så kanske
det går bättre sen. Håller ju på att flytta ur lägenheten så det
är sjukt rörigt överallt just nu, i lägenheten, hemma och i huvve.
 
samtidigt så försöker man röja innan man packar ner och får med
sig all strunt som man egentligen inte ska behålla. så det är lite
öppet hus nu hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Syns verkligen att du gått ner mycket. Om man tuttar på vänstra bilden och sen den här i inlägget till höger. Starkt jobbat!

2013-02-13 @ 00:55:18
Postat av: Carolina

Syns verkligen speciellt på ditt ansikte att du gått ner i vikt. Och det mycket. Starkt jobbat!

2013-02-13 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0