uppdatering om viktresan

trots alkoholfusk och matfusk så går jag fortfarande ner i vikt!
den 4.e feb hade jag gått ner ytterligare 1,4kg och i måndags 0.6kg
så nu är jag nere i totalt -19kg på 13 veckor!!!!!!!
7,3kg kvar till målvikten!
 
jag är grymt stolt över mig själv!
min familj är stolt över mig!
mina vänner är stolta över mig!
och framförallt så är min sambo stolt över mig!
är så glad att han finns där och stöttar mig genom med- och motgångar,
peppar och uppmuntrar mig varje dag. Det är en av de största upplyftningarna ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Klart vi är. Du är fantastiskt duktig.

2013-02-12 @ 22:57:30
Postat av: Bea

Vad rart :) JAG är himla stolt över dig. Du är sjukt stark.

2013-02-14 @ 11:49:48
URL: http://lillabeea.blogg.se/
Postat av: Johanna Larsson

Fin bild på er! :)

2013-02-18 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0