sanningen

Jag sitter nu vid en dator och kan berätta sanningen om hela nyårsafton!
Vi var hos Stefan och firade, mycket folk och det var riktigt trevligt.
Vid tolv-slaget skålade vi lite och pussades lite, sen blev det dags för
is-vaks-bad.. Galna grabbar det där måste jag säga!
7 personer i Saaben ner till sjön, med motorsågen skars isen upp
och två grabbar hoppade i.. BURR! (nakna var de dessutom haha)
7 personer tillbaka till PullaPub varav 2 av oss var torra..
sen blev det trångt en stund i bilen hem..
 
väl hemma kom jag fram till något fruktansvärt störande..
Mina favorit trosor (ja, nu blir jag personlig här!) sitter så
pösigt i röva att det känns som jag bajjat på mig..
så vi pratade lite om det innan vi skeda varandra till sömns ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0