Alltid lika duktig

Sist jag skrev så skrev jag ju att jag skulle jaga frisör.. och det gjorde jag!
men hitta ingen bra/som föll mig i smaken just då.. men jag måste
klippa håret så det blir väl fortsätta jaga typ på måndag =)
 
Och JA, jag är sämst på att uppdatera.. men jag tycker det är så fasligt
tråkigt att sitta vid datorn och mobilen och skriva.. trots att jag ibland
känner att jag skulle behöva det! :O
 
mitt liv just nu består av en arbetande (men ack så omtyckt) sambo,
en hund i två-årstrotsen och en valp som trotsar genom att kissa och bajsa inne..
Jag blir rent ut sagt GALEN!
Och sen jobbar jag ju själv också... men jag önskar nästan jag kunde få gå hemma..
men snart semester Erica.. snart semester... (v.29-32)
 
jag har en ganska bra affärsidé, men jag "orkar" nog inte starta eget...
och svin-svårt att hitta en bra lokal! (har kollat, men är lönlöst!)
Tänkte man kanske skulle kunnat öppna tillsammans med någon,
men då ska man finna denna "någon"?
känns som det får ligga på IS ett tag till så att säga.
 
Känns som jag famlar runt ganska mycket nu, vet kanppt vart jag har mig själv.
Tur att jag har min älskling som försöker stå pall bredvid ♥
Saknar dock att ha den där "bästa vännen".. som kan och vet allt om en, som
man egentligen inte behöver prata med men man ringer ändå tio gånger om
dagen för att berätta allt. Den man kan göra alla upptåg med och hitta på saker.
bara enkla saker egentligen.. Saknar det.. den som inte dömer.. eller iaf gör det i tystnad.
Samtidigt så vet jag att jag inte kommer kunna lita på någon sådär igen..
 
enough tråkigheter; Jag och älskling har en "ny" hobby:
 
och jag har försökt mig på att plantera, och de är redan på väg upp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0